ArenA al hernoemd in Johan Cruijff stadion?

Volgens mij is in changeset 1, changeset 2, changeset 3, changeset 4, changeset 5 iemand wat te snel gegaan door het stadion al te hernoemen. Daar was uiteraard wel sprake van, maar het is nog niet gebeurd voor zover ik weet.
En, de Wikipedia-pagina moet natuurlijk die van het stadion zijn en niet de pagina over de persoon Cruijff, zoals nu.

P.S. in deze changeset heeft dezelfde user daarna name:uk in name:af veranderd, met als reden “Fietspad aangepast aangepast”.

Heb je krum54 al gemaild? Die tagt ook Arena in het cyrillisch voor Zuid Afrika…

Ja, ik heb hem nu een bericht gestuurd.
De geschiedenis laat zien dat dit eerst een volledig Cyrillische name:uk tag was, Oekraïens dus.

Beide wegen zijn geen openbare wegen: Het voetpad is echt onderdeel van het stadioncomplex, de Johan Cruif Allee is de opgang naar de parkeergarage, maar al achter de slagboom. Het management van de ArenA kan deze wegen dus vrij makkelijk hernoemen. Al lijkt het me sterk dat dat al op de sterfdag van Cruif is gebeurd.

Die Allee had ik nog niet eens gezien… Scherp opgemerkt. Een nadeel van het opsplitsen in heel kleine wijzigingensets door krum54.
Die weg had overigens voor de “Fietspad aangepast aangepast” edits helemaal geen naam op de kaart.

Ik heb na een week nog geen antwoord ontvangen. Zou iemand met lokale kennis de “schade” kunnen herstellen?

Ik heb die Arena weer Amsterdam ArenA genoemd, wb die allee daar heb ik geen kijk op.

Waar die Allee samenkomt met de Burgemeester Stramanweg is een hele mooie paal om een straatnaambordje op te hangen, maar die hangt er niet. Dus ik denk dat die weg geen naam heeft. Maar zoals gezegd: het is waarschijnlijk particulier terrein en achter een slagboom want parkeerterrein, dus er is geen officiële referentie om op terug te vallen.