besturingssoftware vernieuwd

Ik heb van mijn samsung galaxy s4 het besturingssoftware vernieuwd en nu kan osmand+ mijn kaarten niet meer vinden. Ze staan op de micro sd kaart en ook als ik osmand verplaats naar de sd card vraagt hij om kaarten te downloaden en ziet ze dus niet. Is er een oplossing?

Volgens mij kunnen de kaarten bij Osmand niet verplaatst worden naar de Sd kaart.
Ik heb ook een S4 met Osmand geïnstalleerd, hierdoor is mijn interne geheugen vrij snel vol.
Dit komt bij mij omdat de NL Kaart op het interne geheugen staat.
Zelf denk ik dat het te maken heeft met een sneller werkgeheugen op het interne geheugen.

Marcel, het is toch geen ramp op je kaarten opnieuw te downloaden?

Mochten er tips zijn dat de kaarten toch op de Sd kaart te kunnen zetten hou ik me aanbevolen.

In osmand moet je het pad ook instellen.
Algemene instellingen dan naar diversen Opslagmap.

daar staat de pad naar de map
/storage/sdcard0/osmand
kijk in je bestandbeheer wat de pad van je file is voor de sdcard, misschien is dat sdcard01.

het wisselt wel eens bij mijn, denk dat het ligt aan of je nieuwe apps op je sdcard wil installeren, heb dan geen S maar een huawei, die net weer met een harde reset terug is gezet en dus alles kwijt, adressen telefoonnummer, schijnbaar kon ik de backup ook niet terugzetten, waardeloos. Maar goed zonder osmand kom je ook bij RWS. :wink:

Bedankt voor deze nuttige informatie, inmiddels staat Osmand op het SD kaartje.
Hetgeen dat ik eerder vermelde bleek niet juist te zijn.

PS.
Ik krijg steeds meer respect voor de makers van Osmand.

De kaarten waren inderdaad verwijderd zag ik met samsung kies 3 en samsung smart swich maar opnieuw kaarten downloaden ging heel snel. Ik heb alleen eerst het pad veranderd door bij wijzigen extern2 aan te vinken en dat bleek mijn microsimkaart te wezen want hij gaf ook toen aan 14 gb beschikbaar. Allen dank.