Grenzen Buren/buurmalsen

Is er iemand die snapt waarom Keepright hier klaagt over de grenzen van Buren en Buurmalsen:

http://keepright.ipax.at/report_map.php?zoom=13&lat=51.91722&lon=5.30892&layers=B0T&ch=0%2C283%2C284&show_ign=0&show_tmpign=0

Als ik ze open in JOSM zijn het gewoon gesloten lussen.

KeepRight heeft moeite met boundaries, daarvoor genereerd het veel false positives. De developer is niet heel actief meer, dus ik verwacht geen verbetering op dit vlak.

“The boundary of $1 splits here” komt voor bij punten waar 3 of meer grenzen samen komen, geen echt issue maar wel altijd gerapporteerd door KR.

“The boundary of $1 is not closed-loop” komt voor bij ways die onderdeel zijn van een boundary relaties maar zelf geen boundary tags hebben, of als boundary getaggde ways die geen member zijn van een boundary relatie.

Ergens gaat het vast stellen van deze way<->relation fout, want KR#45103015 klaag over relation 273883: Buurmalsen (woonplaatscode 3373) maar de error staat op een punt van de relatie ernaast: relation 2730149: Buurmalsen (woonplaatscode 3532). Daar is de way idd geen member van, zelfde naam maar een andere grens te onderscheiden op basis van de woonplaatscode en omdat ze in een andere gemeente liggen.

OK, nog twee vinkjes in Keepright die ik permanent uit kan zetten.