Kan iemand een nieuw park voor mij intekenen?

Ik ben bezig met de informatieve inrichting van park ‘Fort Geldersoord’ in de gemeente Westervoort. Dat park is nog in aanleg en wordt in juni geopend.
Eén van de informatievoorzieningen betreft een digitale route voor kinderen in een app. In die app wordt gebruik gemaakt van OSM. Op de huidige kaart is het park echter nog niet ingetekend. Aangezien ik het zelf niet zie zitten om de kaart aan te passen vroeg ik mij af of iemand anders dat voor mij zou kunnen doen. Uiteraard heb ik daar ook een vergoeding voor over.
Ik beschik over diverse ontwerptekeningen (pdf’s) van het park.

Beste Geinponem, je / u heeft al een account, kijk voor een actieve lokale mapper eens in het profiel. Dit profiel staat in het OSM begin scherm onder je inlognaam. Klik op naam en dan op profiel en alle dichtsbijzjjnde Westervoortse mappers komen in beeld. Waarbij ik er van uit ga dat u in Westervoort woont.

Ik woon zelf niet in de buurt van Westervoort maar in de regio Utrecht. Is het dan alsnog mogelijk om Westervoortse mappers te vinden? Of heeft u wellicht interesse om de kaart aan te passen?

Op deze kaart kan je zien welke mappers daar actief zijn:
http://resultmaps.neis-one.org/oooc?zoom=14&lat=51.95504&lon=5.99702&layers=B00

Ligfietser handig, je kunt jezelf in dat profiel menu ook verhuizen naar weet ik het waar, maar dit is beter. Zal ik bewaren.

Inderdaad heel handig ligfietser! Ik zie tot mijn verbijstering dat ik als mapper een “gouden” status heb!
Maar ook handig om te zien waar je al die activiteiten hebt ontplooid!

Inmiddels heeft Commodoortje zich bij me aangemeld om de kaart aan te passen. Hij is er zelfs al ver mee gevorderd. Dank voor jullie nuttige reaties.