potlatch foetsie

Waarom is potlatch 1 weg? De snelste editor die je even kon gebruiken voor kleine correctie, en de enige die op mijn w2k machine nog wou werken ( ivm update-eis flash van pl2 ) .
Erg jammer !!!

NB Op de eeePC is het ook niet te doen. Hallo mensen, niet iedereen heeft een i7 !!

Er zitten een aantal vervelende bugs in potlatch 1, zoals het aanmaken van wegen met maar Ă©Ă©n node. Er is niemand die dat nog wil/kan fixen Daarom was het niet handig dat het voor argeloze nieuwe gebruikers in het lijstje staat.

Als je er echt nog mee wilt werken, dan kun je op de link voor potlatch2 klikken en vervolgen de 2 weghalen in de adresbalk.

Zet 'm als default in “My settings” | “Preferred editor”. Als je dan op Edit klikt, kom je automatisch bij Potlatch 1.4

Dat levert een zucht van verlichting op. Ik zal wel weer afwijken maar potlatch 2 is niet erg gebruikersvriendelijk wat mij betreft :wink:

Mmh. Nee, geen afwijking, wat mij betreft. :slight_smile:
Maar perfect is Potlatch 1 niet.

Ach, perfectie is ook niet alles. Maar iig kan ik met versie 1 gewoon op de bank weer kleine foutjes bijwerken ( die ik, zo bleek, er 4 jaar geleden zelf ingezet had, en niemand (!?) daarna had gecorrigeerd …)