nieuw landal greenparks Zeeuws-Vlaanderen

Meer ter info:

Ook al map ik vooral voor de Openfietsmap, als er iets niet op de kaart staat moet dat er ook op :wink: Alleen mag ik dus niet de kaart van landal greenparks gebruiken (die ik bovendien ook niet meer heb) dus moet ik het met tracks en wat er eventueel nog in mijn geheugen opgeslagen is :wink: doen. Het gevolg is dan dat je dit krijgt:

http://www.openstreetmap.org/?lat=51.38443&lon=3.45906&zoom=17&layers=M

Een half afgewerkt Landal Greenparks Nieuwvliet-Bad wat dus nog maar sinds juni 2012 geopend is. Ik keek wel even naar een oude versie in Drenthe maar die was nog van And afkomstig. Dus het restant moet een andere mapper maar eens afmaken. Helaas miste ik nog een voetpad in het park om het meertje een beetje op de kaart te zetten. En dat fietspad naast de Baanstpoldersdijk stond ook niet op de kaart, dus ook gedeeltelijk toegevoegd.

Waarom zou je de kaartgegevens van Landal niet mogen gebruiken?

dat is toch een osm regel. Zoals gezegd heb ik de landal kaart niet meer. Ik zou hem nog wel kunnen downloaden.

Bij twijfel kan je het navragen bij Landal, maar als jij duidelijk maakt dat jij dat park netjes met naam en webadres op de kaart wilt zetten, dan zou een beetje ondernemer daar toch weinig bezwaar tegen kunnen hebben.