verdwenen wegen Onstwedde

Ten oosten van Onstwedde is een aantal wegen verdwenen o.a. de Oosterholtsweg, de weg langs het Pagediep en de wegen langs het Musselkanaal. Op de OFM van 31 maart staan deze wegen ook niet meer. Heft iemand enig idee hoe deze wegen weer teruggeplaatst kunnen worden?

http://www.openstreetmap.org/?lat=53.02832&lon=7.05985&zoom=15

Zijn ze er ooit geweest? Zowel op mijn ruim een jaar oude als mijn midden-maart snapshots staan ze ook al niet.
En ik meende ook dat tussen Ter Wupping en Smeerling een nieuw bruggetje over de Aa lag?
Hoe dan ook, gewoon intekenen dan maar.

In dat gebied heb ik eind 2010, begin 2011 enige fietspaden ingetekend. Ook ten zuiden van Veele heb ik enkele wegen ingetekend. Maar dat gebied is bijna lange na niet compleet. Toen ik de knooppunten in dat gebied plaatste, bleken er veel meer wegen te ontbreken.

Ik zou het graag willen doen, helaas woon ik iets te ver weg. Kan dus niet bepalen wat voor soort wegen het zijn.
Op de Bing-map staat het nieuwe fietsbruggetje al aangegeven.

Op mijn lijstje van dit jaar staat wel weer een tocht daar. Om de nieuwe meandering eens te checkcen, twee jaar geleden voor het laatst geweest, stonden er alleen draglines te graven. Maar ik beloof niks.

Mattheus heeft gelijk: toen ook bij Bourtange aantal ontbrekende fietspaden getekend, en bij Sellingen/Ter Borg wandelpaden. Opvallend dat Westerwolde zelfs op OSM onbekend is … en het is er zo mooi ( kamperen met de verkenners op Smeerling, zwemmen in Jipsing-Bourtange ( wij schreven nog bour en met een streeepje, en niet Jipsingboertange zoals het tegenwoordig schijnt te moeten ), caravan in Wedde … jeugdsentiment )