Lijst van plaatsnamen: eerste lijst blijft aanwezig

Hallo,

Ik heb gisteren een eerste OSM van een stukje Twente op mijn 62st gezet. dat zag er prima uit en ik had vervolgens ook een lijst van plaatsnamen om uit te kiezen. Het leek dus op routering!

Vervolgens heb ik een grote OSM van west-europa opgehaald en die zit er nu in.

Helaas is echter de lijst van plaatsnamen niet aangepast en heb ik nog steeds een kort lijstje van het kleine stukje Twente.

Ik heb toen in het menu gekozen voor “spelzoeken” (dus zoeken op eerste letter etc) en de gps een aantal uren lang laten zandloperen. Maar er komt geen nieuwe lijst en ook geen enkel voorstel via de eerste letter.

Ik denk dat ik op een of andere manier rigoreus iets moet verwijderen dat bij de eerste poging aangemaakt is.

Weet iemand hier meer over?!

Groet en alvast bedankt,
Wilfried

Ik neem aan dat je het hebt over de garmin kaart via garmin.openstreetmap.nl? (Dit forum gaat namelijk over veeeeel meer dingen)

Kan het zijn dat je de ene kaart op het interne geheugen hebt gezet en de andere op een geheugenkaart?

Dat je alleen plaatsnamen kunt opzoeken uit de tile waarin je nu beweegt is een “bug” in Mkgmap. Er is pas een nieuwe versie uitgekomen waarin dit is opgelost. Het uren lang laten zoeken zegt me niks helaas.

Bedankt voor deze reakties.

Ik heb gisteravond die kleine kaart gedownload en een uur later die grote. Hoe cq waar kom ik aan een nog nieuwere versie zonder die bug?

Ja dat klopt. De nieuwere grote kaart past net niet in het interne geheugen (zag ik na 40 minuten op het scherm staan…). Die img heb ik daarom op het 2GB sd kaartje gezet. In het interne geheugen heb ik alle bestanden “gmapss…” van die test-map omgenaamd naar “gggggggggmaps…” in de hoop dat die nu niet meer meedoen.

En inderdaad zie ik in de 62st nu niet meer mijn eerste test-map staan en wel de tweede grote nieuwe. Maar dus met de korte plaatsnamenlijst er nog bij van die test-map.

Hopelijk levert dit nieuwe ideeen op?!

Nog niet bij mij, maar misschien wel bij één van de andere aanbiederd. Ik heb geen idee wie.