3dshape-verkaveling weghalen of niet ?

Hierbij een beginnersvraag van mij: naast het mappen van fietspaden wil ik ook een in ontwikkeling zijnd bedrijventerrein mappen, enkele wegen en gebouwen heb ik al met mijn gps vastgelegd en getekend : http://www.openstreetmap.org/?lat=51.799&lon=5.27158&zoom=15&layers=M
Nu is er in dit gebied op de kaart een verkaveling aanwezig (vlakken vanuit vroegere landindeling) welke gemarkeerd zijn als landuse=grass en de source=3dshapes.
Ik wil het gebied in zijn geheel vastleggen (1 groot vlak op basis van bestemmingsplan) als landuse=industrial met de naam van het bedrijvenpark en dan vervolgens verder gaan met de nieuwe wegen en bedrijfsgebouwen. Mijn “boerenverstand” zegt dat ik eerst eigenlijk al die 3dshape-vlakken moet weghalen voordat ik van dit gebied een industrial-area maak en de andere zaak ga toevoegen.
In het zuidelijk gedeelte van dit gebied heb ik al een landuse=industrial toegevoegd door het tussen/om de wegen heen te tekenen, maar dat lijkt me niet de jiuste manier.
Zie ik bovenstaande juist of niet c.q. zijn er andere aandachtspunten/tips ?

Gr.
Kees

Lijkt me prima, als het door veroudering van data niet meer klopt kunnen ze natuurlijk weg.
Controleer even of slootjes op perceelgrenzen misschien in gebruik blijven. Kun je de 3dShape grenzen nog ergens voor gebruiken. Controleer ook de 3dShapes buildings van de boerderijen. Ik kan me voorstellen dat hier ook wel wat (bij)gebouwen gesloopt zullen zijn zijn.
Ik weet niet of ten oosten van de Wildemanweg ook iets aangepast is. Als deze shapes niet weghoeven moet je de verkaveling wel even aan de Wildemanweg aanpassen.

Bedankt voor je antwoord Theun, daar kan ik mee verder.
Aan de oostkant is nog niet veel gebeurd en ik was inderdaad van plan om daar de boel intact te laten c.q. aan te passen zodat de 3dshape daar overeind blijft.
Gr.
Kees