Newbee verpruts kanaal,help

Ben bang dat ik iets verkeerd gedaan heb:

http://www.openstreetmap.org/?lat=53.022308&lon=6.574013&zoom=18

Mijn bedoeling was de sluis in te tekenen. Maar nu heb ik na de sluis twee kanalen ipv één.
Wie kan dit corrigeren en vertellen wat ik verkeerd gedaan heb?

alvast bedankt…

edit: het lijkt erop dat het nu goed is? Heb een extra verbinding gemaakt aan het eind/begin na de sluis.
Zou een ‘expert’ eens kunnen kijken of dit een beetje klopt?

Zo te horen had je het stuk met de sluis losgeknipt van het kanaal, maar daarna het kanaal niet weer een gesloten way gemaakt. Een gebied in OSM geven we aan met een gesloten way, dus een way die een gesloten omtrek van het gebied weergeeft.

Vanochtend weer gecontroleerd. Alles ziet er nu goed uit,was inderdaad niet goed aangesloten.
Maar hoe wordt nu bepaald of het vlak binnen een weg wel of niet ingevuld moet worden? Teken je een weg in een cirkel dan wordt het niet opgevuld maar een kanaal bv wel?

Het hangt a) van het object af (vooral hoe afnemers van de data ermee omgaan) en dus b) van de renderer. En de renderer zegt in dit geval: hey, een gesloten way met water, dat moet een vlak zijn, maar hey, deze gesloten way met highway=residential is gewoon een weg die op zichzelf aansluit.

Je kan ook zelf de beslissing nemen door de tag ‘area=yes’ of ‘area=no’ aan je object te hangen.

ok, duidelijk. Bedankt.