Fietskaart

Wordt de openfietskaart.nl niet meer ververst? Ik heb een tijdje geleden LF 16 tussen Zwolle en Emmen van regionaal naar landelijk veranderd, deze wordt op zoomlevels 12 en kleiner nog steeds niet getoond. :confused: :frowning:

Alle paden die ik vorige week heb ingevoerd zijn zichtbaar, dus hij wordt nog steeds ververst.

Klopt. Alleen zie je vanaf zoom 13 en kleiner geen wijzigingen meer in de routes… Fietspaden zie je so-wie-so niet meer op die zoomlevels

Ik heb z0-z11 even weggegooid, maar het is inderdaad op dit moment zo dat die niet continu ververst worden, maar alleen handmatig.

tijd voor een crontabje…

Alle hellingen van heuvelsfietsen.nl zitten nu in de osm database, dus een symbooltje op de fietskaart zou ook mooi zijn tzt :sunglasses:
Helaas is de planet server down, kan dus de data voor mijn kaartupdate nog niet downloaden. :frowning:

LS, heren/dames fietskaart makers,

Ik zag tot mijn verbazing dat :place_of_worship die een gebouw is niet als kerk wordt weer gegeven op de kaart. Volgens de Wiki kan een P_o_W zowel een node zijn als een (gesloten) way. Mapnik rendert het wel goed http://www.openstreetmap.org/?lat=52.35477&lon=4.61624&zoom=16&layers=B000FTF
Hugo