Beta testers gezocht voor Magic Earth

Sinds kort ben ik Beta tester geworden voor Magic Earth. Dat vind ik al best een redelijk goede navigatieapp, maar hij kan nog wat beter worden. Wie vindt het leuk om met mij Beta tester te worden? Dan kunnen we bv ook via dit forum issues uitwisselen. Eén van de voordelen van Beta testing is trouwens dat je gratis de HD traffic (jawel, die van TomTom) op je app krijgt om files te vermijden.

Ik ben wel geintresseerd.
Alleen denk ik niet dat dit forum bedoeld is om issues van een app te bespreken.

Zolang het OSM gerelateerd is mogen er best issues van apps besproken worden, zoals er al talloze zijn over de OFM, Mapillary, Osmand etc.

Als tester weet je vast wel hoe ik de taal van de aanwijzingen in kan stellen? Heb wel NL gedownload, maar blijft in het engels lulllen.

Laat maar, kun je dus pas instellen bij het navigeren :wink:

Leuk! Je kunt je aanmelden via support@generalmagic.com. Het kan wel een paar dagen duren voor ze reageren, volgens mij bestaat de helpdesk maar uit één persoon

Gr Johan

Ik ben mijn methodiek voor het verzenden van bug reports aan het verbeteren: https://youtu.be/GNMj9oUQhcI