OSMAnd toont geen wegen meer in Overijssel

Aangezien osmand is gestopt met het leveren van de volledige kaart van Nederland als een geheel, heb ik de al geïnstalleerde kaart van Nederland (1april) verwijderd en de normale kaart van Overijssel gedownload. Deze toont bij mij echter geen wegen meer. Ik zie enkel de landuses, slootjes en bushaltes. Ook kan ik zoeken op de adressen en huisnummers e.d. Maar straten zijn niet te zien.
Ik krijg deze alleen te zien als ik naast de normale kaart ook de wegenkaart download.
Het rare is dat ik bij andere provincies alleen de normale kaart hoef te downloaden om alles te zien. Zo heb ik ook Limburg gedownload en daar zie ik wel gewoon de wegen.
Omdat ik dacht dat er misschien nog ergens iets gecached werd heb ik ook osmand in zijn geheel gedeïnstalleerd en weer opnieuw geïnstalleerd, maar dat mocht niet baten.
Hebben meer mensen last dat de Overijssel kaart niet werkt?

Ik heb inmiddels overijssel geïnstalleerd en ook geen wegen!

Tevens moet je rekening houden dat je de oude complete nederland kaart uitzet.
Stel dat im de update een rotonde is opgenomen, terwijl in de april versie het pide kruispunt er nog in staat, dan laat OsmAnd allebei de versies door elkaar zien.

Het zijn niet alleen geen wegen, het is gewoon vrijwel niets meer. Ook een groot deel (maar niet alle) gebouwen zijn weg.
Volgens mij is ook een groot deel van de landuse weg, niet alles.
Het enige dat vrij consistent meekomt zijn plaatsnamen en bushaltes.

Hier een plaatje van Zwolle, waar nog wat vanuit Gelderland meekomt

Bij mij hetzelfde. De rest van Nederland is wel OK.

Een issue aangemaakt op GitHub - OsmAnd
Hopelijk wordt Overijssel snel een keer opnieuw gemaakt.

Kees-Jan

Heel Nederland is ook (weer) beschikbaar.
Versie 1 juni 2016

Overijssel is hersteld: je moet wel even de oude kaart met de hand verwijderen, en dan opnieuw installeren. Hierna ziet het er weer goed uit.

Dat de complete kaart van Nederland er ook weer is, is wel heel handig.
Ze maken ze door de provincie-kaarten te “mergen” - voor heel Nederland in één keer zou je iets van 20GB RAM moeten hebben…
Maar met deze nieuwe Nederland-kaart "geeft “Zoek staat in nabijgelegen plaatsen” alleen plaatsen die city of town zijn; niet meer in villages/hamlets…
Daar moeten ze nog verder aan fixen.

Met 20GB ga je het niet redden ben ik bang.
Gisteren een run gedraaid voor Nederland, geheugengebruik liep op tot bijna 40GB en duurde 2 uur 45 minuten.
Heb je minder geheugen wordt het op je disk geswapped en wordt het er niet vlugger op.

Voor de liefhebbers die een recente versie willen hebben, hier staat ie: http://duinoord.home.xs4all.nl/OSM/OsmAnd/

Kaart op bovengenoemde locatie is bijgewerkt.

Nog niet getest maar misschien wel handig, Osmand voor op de pc: Offroad
Meer info op https://groups.google.com/forum/?fromgroups#!topic/osmand/8tFZf9WDvsY

Offroad screenshot met Openfietsmap render style