Combineren van access= tags

Voor de zoveelste keer kwam ik wandelpaden tegen waar de name= tag verkeerd werd gebruikt voor het aangeven van openingstijden (gesloten tijdens broedseizoen 15 maart - 15 juni). Ik heb dat gecorrigeerd en er een access:conditional=no@(mar 15-jun 15) op gezet.
Maar… er stond al een access=permissive op, waardoor er nu twee access tags op staan. Ik denk dat dat niet goed is en vraag me af hoe die te combineren zijn. Misschien iets als access=permissive;conditional:no@(mar 15-jun 15) ?

Of misschien een alternatief voor access:conditional met opening_hours? Zo ja, wat is dan de syntax?
Wel vraag ik me af of opening_hours wel een logische tag is voor een gesloten-periode.

Volgens mij is het goed zoals je het nu hebt gedaan.
Andere optie zou zijn om het andersom te doen, access=no en access:conditional=permissive@(jun 15-mar 15)

Komt eigenlijk op hetzelfde neer, is maar net van welke kant je het bekijkt.

Enkel heb je kans dat dataverwerkers (speel voornamelijk voor routeerders) die de :conditional niet ondersteunen een compleet andere default hebben met het gevolg dat je of eroverheen gestuurd wordt als het niet mag of er nooit overheen gestuurd wordt ook als het wel zou mogen.

Die weg is 3/4 van het jaar open, de meest logische keuze lijkt me dan om permissive te gebruiken als de conditional niet begrepen wordt.