Complexe - meervoudige - toegangsrechten. Hoe?

Via deze opmerking zit ik een beetje te worstelen hoe ik deze highway=service het beste van de juiste access=* kan voorzien.

Probleem 1: hoe zet ik de access=* rechten?
Probleem 2: hoe wordt de groep “bewoners” aangemerkt?
Probleem 3: hoe worden de hotelgasten aangemerkt?

En tenslotte hoe je die zo overzichtelijk mogelijk kunt combineren.

Ik heb nu access=destination ingevuld.

De wiki’s [1] en [2] geven een woud aan mogelijkheden, maar ik zie nog niet de beste oplossing. Iemand anders wel?
De rechten gelden trouwens ook voor het gedeelte naar het stationsplein. Dat is nu nog niet ingevuld.

Destination lijkt mij de enige juiste tag. Als er geen intercityhotel aan had gelegen had ik gezegd: maak er access=no van, leveringsverkeer naar een theater vind ik namelijk niet “general public”.

Ik heb vandaag een aantal foto’s gemaakt van dit geval. Met de wind van vandaag moest ik toch in het oosten starten voor een fietstocht en kon dit mooi even meenemen.

Gaande vanaf het station naar het oosten:

Dan krijg je de ingang van het hotel, lijkt een dienstingang of zoiets:

Weer iets verderop:

Terugkijkend:

Weer wat verder zit een hek, blikrichting is terug:

En de ingang aan de andere kant:

Dank je Dick, voor deze duidelijke fotoserie.
Ik was er zelf een paar maanden geleden en kon daar toen nog gewoon doorlopen.

Zoals ik het nu zie, dan is van de kant waar het hotel staat:

highway=service
(service=driveway)?
access=no
foot=yes

en vanaf de andere zijde

highway=service
(service=driveway)?
access=destination
foot=no

Want ik zie niet goed in hoe je die leveranciers e.d. anders moet benoemen.
Ik twijfel ook nog over die driveway.

En nog een ding:
Nu staat de weg op eenrichtingsverkeer, voor leveranciers met grote vrachtwagens die niet kunnen keren in die smalle ruimte, lijkt me inderdaad logisch dat ze er weer uitrijden aan de zijde van het hotel.
Maar bewoners die uit de parkeergarage komen, zullen waarschijnlijk juist in de andere richting er uitrijden.
Niet of wel oneway?

Geen eenrichtingsweg.
Het onderbord, waar geldt dat voor? hangt onder traffic_sign=NL:C1, geldt het ook voor het bord daar boven, traffic_sign=NL:C16, zo nee, daar kan ik inkomen, want dan zou het ook voor het zone bord gelden. Dus aanwonende etc. mogen van deze kant niet inlopen. Dat komt overeen met het bord aan de andere kant, traffic_sign=NL:C16. Waar geen onderbord onder hangt.