Rotterdam met vreemde multipolygon

Goedemorgen,

OsmAnd heeft moeite om alle adressen in Rotterdam te vinden.
De wijken Nesselanden, Ommoord en Zevenkamp staan grotendeels onder de plaatsen Nieuwerkerk aan den IJssel en Capelle aan den IJssel.
OsmAnd gebruikt de administrative-boundaries en een node met "place=" and "name="om de plaatsnaam te bepalen.

De Boundaries voor Rotterdam, level 8 en 10 staan er zo te zien wel goed in (dankzij sebastic)

Maar er is nog een andere multipolygon: http://www.openstreetmap.org/relation/1231580#map=12/51.9216/4.4776
met de tags:

name=Rotterdam
place=city
place_name=Rotterdam
type=multipolygon

Deze beslaat echter maar een gedeelte van Rotterdam - en niet de wijken Nesselanden, Ommoord, Zevenkamp, Alexander…
Mogelijk is deze de oorzaak van de niet-gevonden straten in Rotterdam.

Ik zou deze MP wel willen verwijderen - maar ben daar toch een beetje huiverig voor de gevolgen… (nog niet zo veel ervaring met JOSM…)

Tips?
Bedankt,

Kees-Jan

De toegevoegde waarde van de Relation: Rotterdam (1231580) multipolygon over de Relation: Rotterdam (1411101) admin_level=10 boundary zie ik ook niet zo. De andere relaties die in de initiële changeset (6098806: Heyplaat multipolygon(s)) zijn inmiddels ook verwijderd, deze relatie zou ook verwijderd kunnen worden. Maar m.i. zou OsmAnd deze relatie moeten negeren in diens address search.

Ik weet niet zo zeker of OSMand wel de administratieve boundaries gebruikt; voor de stad Enschede worden ook straten in Gronau (die echt niet vlak bij de grens liggen) getoond.

Osmand doet af en toe raar maar waar het precies aan ligt ben ik niet achter. Ik heb al wel een paar keer hier iets over gemeld op het Osmand forum.