Kan iemand wat kleine BAG imports doen in Deventer en Kampen?

Voor mij is de BAG import nog even een deur te ver.

Kan iemand een paar kleine BAG imports doen in Deventer en Kampen?
In het noordoosten van Deventer bij de Vijfde Hoek, is een deel van de Van der Waalstraat, Van der Willigenstraat, Vosselman de Heerstraat en Theda Mansholtstraat klaar en bewoond. Er staan wel shapes, maar geen BAG nodes
In de Rivierenwijk in het gebied begrenst door Maasstraat, Diezerstraat, Roerstraat, Volkerakstraat zijn huizen gebouwd en bewoond
Bij Venenpark Oost net oost van de Amstelstraat en net noord van het water is een nieuw Kindcentrum in gebruik genomen.
In de oksel Amstelstraat/Deltalaan zijn een aantal huizen in een ver gevorderd stadium

In Kampen zijn van de nieuwe stationswijk ook een aantal huizen klaar, in de hoek tussen de Willem Hendrik Zwartallee en de Wadloper.
En verder is daar sinds herfst vorig jaar een school in gebruik, die er ook niet in staat, in de oksel van Willem Hendrik Zwartallee en Europa-allee aan de zuidkant.
Ik zie nu dat OSM daar een aantal fietspaden mist. Oeps En de Willem Hendrik Zwartallee loopt veel te ver door. Zo maar even een spoedreparatie doen.

Inmiddels de Vijfhoek in Deventer voorzien van update, (de hele) wijk heet de Vijfhoek, volgens de gemeente
De Johannes Bosboomstraat opgeknipt, en de zuidzijde naam aangepast naar Johannes Broekhuysenstraat. Volgens de BAG adresnodes zou dit de juiste straatnaam moeten zijn.

De andere aangegeven gebieden zullen nog gedaan moeten worden, op dit moment geen tijd.

Bedankt voor de moeite.:smiley:

De wijk heet Vijfhoek, dat klopt, maar kent een aantal deelwijken. Dit gedeelte, het laatste, wordt de Vijfde Hoek genoemd, maar bestaat weer uit 2 delen. Als dit af is, is Colmschate af.

Het probleem qua naamegeving is dat er 2 Colmschates zijn, het dorp Colmschate met een eigen postcode en eigen blauwe borden en Colmschate als aanduiding voor een grote Vinexwijk met meer dan 30.000 inwoners.
Ik moet nog eens kijken of dat netjes erin te krijgen is.

Groot Colmschate bestaat uit:

  • Colmschate
  • Oostrik
  • Groot Douwel
  • Blauwenoord
  • Klein Douwel
  • Colmschater Enk
  • Het Bramelt
  • Het Roessink
  • Essenerveld
  • Swormink
  • Handelspark de Weteringen
  • Vijfhoek
    En de Vijfhoek bestaat weer uit:
  • Op de Haar
  • Jeurlink
  • Steinvoorde
  • Fetlaer
  • Spikvoorde
  • Gravenland
  • Vijfde Hoek

Dit is ongeveer op volgorde van ouderdom, oudste wijken bovenaan. Oostrik dateert van 1972.

Zelf ben ik sinds het begin, mei 1982, bewoner van Blauwenoord

Volgens de website van de gemeente Deventer is er in 2013 een nieuwe wijkindeling van kracht.
Colmschate lijkt opgedeeld in 3 wijken te weten Colmschate Noord, Colmschate Zuid en Colmschate-Vijfhoek.

Mocht je hulp willen hebben met het in kaart brengen hiervan, laat het dan even weten via mail.