Hoeveel fixme's hebben we nog te gaan?

In Taglocator zit nu (versie 0.8) een snelle manier om de fixme’s die nog open staan te bekijken.
Die optie zit in het Various menu.

Amsterdam ziet er rood van:

Enige tijd geleden hebben we een soort actie gehad om de “opmerkingen” die bij de kaarten waren geplaatst, weg te werken (en dat doe ik nog steeds), maar bij die fixme’s is het misschien ook eens tijd om daar wat meer aandacht aan te besteden.
Ik denk dat dat gewoon op individuele basis moet gebeuren, in je eigen buurt of op grond van je eigen kennis.
Het is nu in ieder geval makkelijk om te weten waar je ze moet zoeken… :sunglasses:
Een enkele keer komt het voor dat als je op zo’n fixme klikt, de bijhorende tekst ervan niet zichtbaar is. Dat komt het vaakst voor bij ingewikkelde relaties waarin de fixme geplaatst is op een van die onderdelen van die relatie. Je moet hem dan alsnog opzoeken door op de more info link te klikken. Maar meestal staat er wel wat.
Opvallend is ook dat we zowel fixme als FIXME gebruiken.

Edit: taglocator is nu OpenPoiMap.

Hi Marc, complimenten, maar gaat het aardigheidje niet aan alle details ten onder ? De raad naar lokale fixmes te kijken vindt ik goed, vanuit de stoel op te lossen.