Feestje op 6 februari

Heeft iemand zin om hier naar toe te gaan: http://www.rijkswaterstaat.nl/wegen/plannen_en_projecten/a_wegen/a1/natuurbrug_laarderhoogt/nieuws/nieuwsbrief/januari2015/feestelijke_opening_natuurbrug_laarderhoogt.aspx ?

Kan een lokale of regionale mapper aan dat feestje van RWS een fietstocht wagen, om dit dan gelijk aan de kaart toe te voegen, tenslotte gaat eten en werken vv altijd samen. :slight_smile: Plaats Laarderhoogt of P6 Ziekenhuis Tergooi. 't Zal anders wel een langere fietstocht worden of iemand uit Laren, das dicht bij :sunglasses:

Vandaag over de Natuurbrug gefietst, voorlopig als path getagd, er stonden nog geen bordjes met fietspad.
Ook de landuses moeten nog worden aangepast. Verder heb ik niet kunnen checken in hoeverre de Rijksweg-west ten zuiden van de A1 nog bestaat.

Hi Ligfietser, mooi en t weer gisteren ook. :wink: Maar t heeft dus nog wat aandacht nodig.

Dat klopt :wink:

Peewee, ik heb je link naar de foto iets kleiner gemaakt (640 ipv 2048), dat leest wat prettiger op het forum.
Ik dacht even dat ik gisteren jou nog tegenkwam, maar die had geen camera op zijn oranje velomobiel :wink:

Bedankt. Weer wat geleerd.

Het was even zoeken maar ik zie em nu ook. Je moet je time lapse volgende keer maar op 1 seconde zetten als je alles wilt vastleggen :wink:

Timelapse op 1 sec kan helaas niet op m’n Sony, 5 sec. is het maximum.
Ook de resolutie van max. 2MP is een nadeel, dus het wordt tijd voor een betere action cam :wink:

Ik heb de situatie nu zo gemapt:

http://www.openstreetmap.org/#map=16/52.2644/5.2062&layers=N

Vraagtekens
A: Bromfietspad langs de Naarderstraat sluit ergens aan bij A, maar is dit onder het viaduct?
B: Loopt er een pad naar Rijksweg-West en hoe ziet die situatie daar verder uit?

Bij dat stukje achtertuin ben ik gister ook nog even langs gefiets op mijn rondje om de Hoge Veluwe. :slight_smile:

Fietspad langs het oefenterrein Harskamp was bagger. Heb m’n fiets nadehand schoon moeten spuiten :frowning: