Industrial area binnen een residential area

In het noord Westen van Veghel loopt de residential area door over het nieuw ontwikkelde industriegebied heen ? Hoe nu, samen klopt dat niet, aansluiten op elkaar, of gewoon als erfenis laten liggen ? Of ben ik in de war en de eerste die het opvalt ?

Hoi,
Goed gezien…

Ben daar bezig met een hersteloperatie om de boel weer routeerbaar te krijgen.
Zal eens kijken want in Uden en omgeving is alles fout gegaan wat maar fout kon. De residential van Uden was een waterway in een grote preciese cirkel. De wegen die daar aangeplakt waren middels een node waren meegeschoten. Veel wegen waren ten onrechte verdubbeld per rijbaan.

De fietsroutes en hiking routes zijn (waren) daardoor bijna allemaal onderbroken. Overigens allemaal te goeder trouw en met de opzet om Uden mooier te maken.
Als je niet weet wat relaties in routes zijn dan kun je dus heel veel vernielen zonder dat je dat in de gaten hebt… dat blijkt weer.

Veel fietspaden richting Veghel en st Oedenrode waren weer volkomen anders dan ik ze indertijd had getagd. De oversteken waren foetsie.

De busbanen zijn bijna niet meer goed te krijgen.

Wil jij naar de residential kijken in Veghel? In Uden moet ik de residential ook nog netjes aanpassen aan het industrieterrein.
De plaatselijke mapper gaat zich nu even niet wagen aan het verbouwen van de wegen en de residential.

Groet,
Eggie

Hoi Eggie, ja jouw naam kwam ik in Veghel ook tegen, als residential en Industrial moeten grenzen dan kom ik er wel uit, afgesproken.

Ik zag dat Eggie de residential van zowel Veghel als Uden met place=town heeft getagged. Kan je beter niet doen want daar zijn de place nodes al voor bedoeld en ook de boundary relaties met woonplaatsgrenzen (admin_level=8 of 10). Nu ontbrak er ook nog een place node van Uden maar die heb ik maar toegevoegd. Geen idee waar de oude is gebleven en wat er oorspronkelijk stond (waarschijnlijk ook nog een carnavalsplaatsnaam?).

Ha Ligfietser,
… Vreemd. want die node bij Uden had ik er van de week toch echt ook al opgezet. Heel Uden was niet meer te vinden. Tegenwoordig zet ik toch de naam op de landuse = residential en daarnaast de place-node.
Voordeel van de naam op de node en ook nog op de residential is als je met de muis over de plaats gaat de naam tevoorschijn komt.
Nadeel is dat je de naam dubbel ziet. Voor grote plaatsen vind ik het niet storend.
Zal voortaan in ieder geval alleen de node gebruiken voor place=town … Hamlet e.d.

Is hier al consensus over?

In Dordt had iemand van de node de naam Dordrecht verwijderd. Die heb ik een paar weken geleden er weer opgezet. Op de residentials staan daar alleen de wijknamen. Het kan verkeren.
Die Carnavalsnamen staan er soms ook op als name:carnaval=Ooi- en Ramsgat. Dat zou bij Veghel (Kuussegat ) en Uden ( Knoerissenrijk ) dus erbij kunnen.

Voor de liefhebber van carnaval: http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_alternatieve_plaatsnamen_tijdens_carnaval :smiley: