Woerden @Ankeric

Op verzoek :open_mouth:

Ik zocht eigenlijk een Urban atb pad aan de overkant.

Dit is uiteraard geen probleem. Dit is volstrekt normaal. Althans voor Woerden.
Bovendien zijn het er twee, dus het is zelfs geen uniek non-probleem.
En Woerden heeft het inmiddels volledig opgelost. Het gevaar is geweken: er staat nu een bord bij.

Case closed! Probleem opgelost :sunglasses:

Heb je die ander wel goed bekeken.

Waar moet die bus stoppen. Links of rechts van de paal?

Mag dat, midden op een kruispunt?

Ik wil me er (niet) mee “bemoeien” maar, ik zie op de recente foto geen bushalte meer. Wel een Parkeerbord. :slight_smile:

Oké, als ik er niet zo gemakkelijk vanaf kom.
Ik mag me hier van Anke niet kwaad over maken. Paaltjes! Waanzin, 80% is zinloos en levensgevaarlijk. Maar ik negeer ze. Alleen de ergste gevallen.
Gisteravond was mijn eerste reactie: gemeente bellen voor uitleg. Wat kost zo’n kreng nou? Maar ik weet dat ik het maandag weer te druk heb met werk en andere prioriteiten heb.
Bij de Wereldfietser heb ik ooit een hele serie van dit soort foto’s neergezet. Een aantal zijn overigens wel succesvol bestreden.

Mappen op OSM is hier ook een uitdaging. Ik zou niet weten hoe. Ik kan me ook niet herinneren ooit ergens anders een dergelijk gedrocht te hebben gezien bijna óp een kruising.

Dat Parkeerbord?
Hypothese: dit kreng markeert een parkeerstrook: [parking:lane:right=parallel].
Misschien zijn er hier ooit twee auto’s op elkaar geknald. En dat los je dan zo op? Iets met middel en kwaal?
Snelheidsremmers? Sportieve slalom-uitdaging!

Ik ga zo nog even bij die tweede kijken of daar nog een bushalte is. Ik zie op OSM in ieder geval geen busroute.

Ik vind “Case Closed” een betere reactie. In ieder geval simpeler en sneller… ik gebruik OSM alleen op de fiets. Ik map ook - bijna - uitsluitend gericht op fietsen.

Als daar nog een bushalte aanwezig is, waarom staatie dan niet op de kaart ?

Ik ben blij dat Anke er is, jouw “uitdaging” is haar gelukkkig houden.

En niet verzoeken om “uitdagingen”. :wink: Closed.

Voor andere die het raadsel wil oplossen, ga je gang.