wandelknooppunt

In MapSource is in Moergestel, Tilburgseweg, tussen wandelknooppunt 10 en 15 de route aangegeven met een blauwe lijn. Hieronder ligt een oranje RWN route.
Waarom is deze route niet aangegeven met een gestippelde blauw-oranje lijn, zoals vanaf knooppunt 10 naar 93?
Lupien

Ik vermoed dat je de OFM Hiking layer gebruikt. Dat is een bug in de software van Garmin, die layers worden niet optimaal gerenderd door Mapsource en Basecamp, soms ligt het lijntje eronder, meestal erbovenop. Waarom dat zo is, is een van de Garmin mysteries die ik niet kan oplossen. Je zou de typ file kunnen aanpassen, zodat de lijntjes naast elkaar komen te liggen ipv bovenop elkaar, maar dat oogt minder fraai. Of anders even kijken op http://hiking.waymarkedtrails.org hoe het precies zit met die routes.

Ik gebruik inderdaad de OFM Hiking layer. Waymarkettrails gebruik ik daarnaast, maar omdat dat omslachtig is, wilde ik toch de vraag stellen. Bedankt voor je antwoord.

Ligfietser wrote

Dat heb ik gedaan en nu wilde ik het resultaat van die aanpassing (aan lupien) laten zien.
Helaas lukt het me niet om de uitsnede van de kaart via kopiëren en plakken als image aan deze post toe te voegen. Ook de helppagina bracht me niet verder.
Moet deze afbeelding éérst worden ge-upload?
Kan iemand mij zeggen wat de gang van zaken is.

Jan

Jan, plaatjes moet je eerst online zetten op een eigen server of op dropbox, imageshack, picasaweb, flickr o.i.d.

@Ligfietser, bedankt voor je tip. De afbeelding is inmiddels online gezet.

Door een kleine verandering in de typ file liggen de nwn-routes nu naast de weg en zijn de rwn-routes die óp de weg liggen duidelijk te zien. Oók de route tussen knp 10 en 15.

Jan

Edit:
Helaas, het kaartje blijft onzichtbaar. Lupien heeft het voorbeeld wel per e-mail ontvangen, maar welke fout ik in deze post gemaakt heb is me niet duidelijk.

De link moet eindigen op .jpg (of .png, .bmp .gif of een ander image formaat) anders werkt de img tag niet

[img]https://lh4.googleusercontent.com/-BkWgu0VW10w/UlWtEJcPYgI/AAAAAAAAEgU/KNFKmXBmRaQ/w955-h601-no/Veranderd+typ-bestand+nwn-routes+naast+de+weg%252C+rwn-routes+op+de+weg.jpg[/img]

Ligfietser,
wéér bedankt voor je hulp.
Jan