Mapping Part Putten 2011

Ook dit jaar, het mag al bijna een traditie genoemd worden, nodig ik jullie allemaal uit voor een Mapping Party in Putten op de Veluwe.

Foto

Ik heb weer een paar leuke stukken werk geselecteerd:

  • “De Groene Scheg”: een educatief park midden in Putten die recentelijk helemaal is gemoderniseerd.
  • “Putten Centrum”: Ons prachtige toeristische centrum verdient om in alle details op de kaart gezet te worden.
  • "Buitengebied Putten: Putten heeft een ‘open’ buitengebied. Veel wegen hebben verschillende access en surface waarde. Het is goed dat deze eens keurig (door fietsers) in kaart wordt gebracht.

Voor de aanwezige staat mijn WiFi kanaal open (dit jaar nog sneller). Natuurlijk staat ook de traditionele en veel besproken “Oud-Brabantse Erwtensoep en Roggebrood met Spek” klaar.

Als je zin hebt om deze dag mee te maken, dan ben je van harte welkom.

Kies een datum:
Ja, dat lijkt me leuk !!

Beste mede-mappers,

The dice are thrown: Mapping Party Putten 2011 vind plaats:

Datum: 9 oktober
Tijd: 13:00 uur
Verzamelen: Gebbekuillaan 9 in Putten
After Mapping Party: Erwtensoep met Roggebrood en Spek
.

Opgeven voor de Mapping Party Putten 2011 kan nog

NIEUW: De “Voor Party”:
==================

Nieuw tijdens deze Mapping Party is de “Before Party”.
Om 11 uur zijn alle OSM leden welkom om meer te leren over de Basis Technieken van het Mappen.
We zullen je helpen met:

  • Het gebruik van JOSM, de meest professionele OSM editor,
  • Maken/wijzigen van wegen en paden
  • Maken wijzigen van POI’s.

Deelnemers worden om 11:00 uur in Putten verwacht. Voor een lunch wordt gezorgd.
's Middags gaan we de nieuwe kennis tijdens de “Mapping Party” in praktijk brengen.
Geef je gewoon op voor de “Mapping Party Putten 2011” en laat weten als je ook bij de “Voor Party” wilt zijn.

Nog één nachtje slapen en een leuk groepje gaat Putten onveilig maken.
Als je morgen tóch niets te doen hebt en je hebt tóch zin om mee te doen, dan ben je als nóg van harte welkom.
Laat het nog wel even weten.

Tot morgen allemaal.

Met een mooi ploegje van 7 personen hebben we mooi werk verricht. Al POIend zijn we door de binnenstad getrokken en hebben we de kaart aangevulf met veel mooie icoontjes. Nog niet alle gegevens zijn verwerkt, maar vooral door Mapzen is er nu al veel te zien.

de groep bestond uit een mooie mengeling van zeer ervaren, ervaren, reeds ontgroenden en grote beginners. De Voorparty was uitmate leeerzaam. Zelfs ervaren mappers stonden verbaast dat ook voor hen enige leermomenten klaar lagen. Maar vooral voor onze starters is een uitleg en daarna op pad gaan een erg aantrekkelijke combinatie gebleken.

Ik wil hierbij de gelegenheid nemen om alle deelnemers te bedanken voor hun inzet. Speciale dank gaat weer uit naar mijn vrouw en kokkie van de dag. Geen erwtensoep, maar overheerlijk groentensoep heeft de lichte regen van die middag snel doen vergeten.

Iedereen … tot volgend jaar.