Stolwijk verziekt

Ik ontdekte bij de controle van onze clubrit van vandaag dat mapper ‘joep’ op 15 mei nogal wat verziekt heeft in Stolwijk ( http://www.openstreetmap.org/?lat=51.97637&lon=4.76832&zoom=16&layers=M . Ik heb hem het volgende bericht gestuurd en wacht even zijn reactie af. Mocht hij niet reageren, is het dan mogelijk om zijn changeset(s) terug te draaien?

Met groet,

------------------------ - citaat
Beste Joep,
U bent op 15 mei bezig geweest met diverse wegen in Stolwijk. Daarbij is nogal wat mis gegaan:

  • het noordelijke/oostelijke deel van de Bilwijkerweg is geheel getagged als ‘bridge’ (wegnr. 7282602)
  • Bilwijkerweg binnen de bebouwde kom is removed
  • Kievitslaan removed
  • Dorpsplein removed (partly)
  • Populierenlaan removed (partly)
  • Goudseweg tot aan Beijerseweg removed (wegnr. 7282617)

Ik verzoek u vriendelijk om de - misschien per ongeluk aangebrachte - schade z.s.m. te herstellen. Mocht u ook op andere plaatsen aan het werk zijn geweest, dan verzoek ik u om e.e.a. nog eens te controleren of alles wel goed gegaan is.

Er is nog iets opvallends. De huidige user ‘joep’ is als nieuw lid geregistreerd op 19-05-2011. De wijzigingen in Stolwijk zijn door ‘joep’ aangebracht op 15-05-2011. Gedaantewisseling?

Inmiddels contact gehad met joep. Hij is aan de slag om Stolwijk e.o. weer te herstellen. Mijnerzijds excuses voor de misschien wat insinuerende toon in mijn tweede bericht.