Rendering mapnik

Mapnik rendert access-restrictions op wegen naar mijn mening soms te breed. Er wordt niet gekeken naar de onderliggende straat (bijv. een highway=service), maar een vaste breedte voor de rode stippellijn gebruikt. Als gevolg heb je stippellijnen die breder zijn dan de weg op de kaart. Is er een mogelijkheid dit aan de maker(s) van mapnik kenbaar te maken?

Het is me niet helemaal duidelijk of je de interneationale Mapnik stylesheet bedoeld dan wel de Nederlandse.

Tickets voor de Internationale stylesheet kun je hier kwijt. Voor de NL stylesheet hoef je nu alleen nog maar te wachten op het moment dat LDP zich meld in dit topic :slight_smile:

Er is op dit moment geen verschil tussen de internationale en nederlandse stylesheet, voor de reguliere kaart.

De lagen van de openfiets/wandelkaart daarbuiten gelaten.

Er is al een ticket voor: http://trac.openstreetmap.org/ticket/3615

Goed, dan verwacht ik dat het ooit opgelost wordt (of er een goede argumentatie is, waarom het erg moeilijk is).
Nog lelijker is dat highway=service, service=parking_aisle op z15 niet te zien is, maar wel de rode streepjes. Heb het aan het ticket toegevoegd.