OpenStreetMap Forum

The Free Wiki World Map

You are not logged in.

#26 2011-05-23 22:48:04

Ldp
Senior Member
From: NL - Zeeland
Registered: 2008-07-22

Re: Groene monster

florisje wrote:

inmiddels bedekt de groene tsunami bijna heel nederland.

ik ben benieuwd wie er nu nog mee bezig is en hoe het gaat?

Ik ben bang dat ik vanaf gisteren de enige nog ga zijn die ermee bezig gaat zijn. De gebieden waar mijn collega-importeurs zich op hadden gestort zijn allemaal al klaar. Ik ben meer bezig geweest met de kaartrendering (mapnik). Plus dat ik nu eigenlijk niet kan editen (corrigeren van geïmporteerde data), omdat ik nog geen ja/nee heb gezegd op de licentie.

florisje wrote:

vorige week waren er trouwens 2 mensen van Object Vision bij de Amsterdamse mappersbabbel aanwezig en ze waren erg trots op de voortgang.

Leuk om te horen. :-)

Ze zitten zelf niet hier of op de mailinglist?

#27 2011-05-24 00:31:07

Ldp wrote:
Frankl2009 wrote:

Om mij (nu) onduidelijke redenen ben ik de waterway=* lijn gaan vastknopen aan de natural=water omtrek bij bruggen, daar knippen en geen naam op het stukje onder de brug zetten (anders liep de naam soms toch door de bruggen). Nadeel is dat de naam nu terugkomt op elk stukje tussen twee bruggen (bug or feature?) Is dat eigenlijk nodig of nuttig? Of is de voorkeur om één lange lijn te trekken.

¿Euh? Dat moet je dus juist niet doen. Dat een renderer de naam van water weleens onder andere objecten laat verdwijnen is in het geheel niet belangrijk voor de eigenlijke data. Een lange lijn is wat mij betreft de aangewezen manier.

Tja. Ik weet ook niet meer waarom dat me een goed idee leek.
Tzt, zal ik het repareren.

Verder meningen over duikers (d.w.z. een sifon)?

#28 2011-05-24 09:25:46

Lambertus
Administrator
From: Apeldoorn (NL)
Registered: 2007-03-17
Website

Frankl2009 wrote:

Verder meningen over duikers (d.w.z. een sifon)?

culvert

Mapping tools: Garmin GPSmap 60CSx, Giant Terrago 2002

Board footer