Uitnodiging: Doedag Redesign Homepage

Ik nodig iedereen uit om op zondag 9 januari mee te helpen met de reformatie van openstreetmap.nl.

In de december maand kunnen reeds bestaande ideeen uit het projectplan ‘voorgebakken’ worden en haalbaarheid getest. Op die dag is een ieder welkom in “Soeprestaurant Elsenaar” te Putten. Ofcourse: Free Wifi and food present.

In verband met de voorbereidingen wil directrice, kok en gastvrouw wel weer even weten wie er aanwezig zal zijn.

Meld je hier aan

Oja, als je meer dan een 5 borden erwtensoep lust, meld je dan twee keer aan … onder een andere naam natuurlijk. :wink:

Doodle zegt zondag 9 januari. :slight_smile:
Ik moet trouwens effe nadenken. Erwtensoep is zeker een aanrader!

Ik had echt een off-day gisteren. :frowning:

Ik had sterk de indruk dat het updaten van de HomePage van OSM-NL op een redelijk animo kon rekenen.
Wie komt? Of is voor velen de datum een probleem?

Geef je op via de link in de eerste posting.

Ik kijk niet zo vaak op het forum…
Zoals het er nu naar uitziet, kan ik van de partij zijn. Leuk!

Gr,
Henk Hoff

Leuk die lijst, maar er is bij de vorige design ronde expliciet voor gekozen om er geen Wiki van te maken, zoals bij de Duitsers…

Of bedoelen we nu de wiki site van OSM-NL en niet www.openstreetmap.nl ?

Hi Heb me zelf toegevoegd, maar 10 uur is a non-flyer, wordt zeker 2 uur later voor mij. Hugo

Hoi, allemaal.

Ik ben bijgekomen van de kerstkransjes, oliebollen en appelflappen en ben weer helemaal klaar voor een tweede jaar OSM.

==
Overdenking:
Wat raar trouwens om dit te zeggen. Het lijkt of is al veel langer een onderdeel uit mag maken van deze community.

Bij nader inzien is het denk ik goed om de start tijd te verlaten. Uit ervaring is duidelijk dat voor velen 12:00 uur eigenlijk het vroegste is om elders aanwezig te zijn.

Daarom een voorstel voor de volgende agenda:

12:00 - 13:00 uur: Ontvangst met eventueel een boterhammetje voor de liefhebbers en bijpraten
13:00 - 17:00 uur: Bespreken projectplan (www.oenstreetmap.org), Opstellen wijzigingslijst, Doorvoeren aanpassingen
17:00 - ??:00 uur: Erwtensoep met Roggebrood

Een paar vragen:

  • Wie van de aanwezigen kent de website van OSM.nl en heeft er toegang toe. Zonder dit lijkt mij een resultaatvolle bijeenkomst minder haalbaar.
  • Voor de brainstorm zou ik het enorm vinden wanneer iemand een groot beeldscherm mee kon nemen. Dan kunnen we met de groep samen kijken verschillende zaken bespreken.

Graag (Ivm de soep) opgeven via deze link

Heren,

Na de enthousiaste Google-docs sessie van vorig jaar met heel veel deelnemers, is mij tot op vandaag de deelnemerslijst voor de doe-dag een beetje tegen gevallen. We wilden toch met elkaar de website en de wiki project pagina moderniseren en verbeteren. Dat kunnen we alleen wanneer iedereen meewerkt.
Komende zondag is deze doe-dag gepland en de groep is op z’n zachts gezegd nog beperkt.

Alle meepraters hoop ik daarom alsnog als meedoeners te verwelkomen.

Zondag starten we tussen 12:00 en 14:00 uur.
Adres: Gebbekuillaan 9, 3881TV in Putten.

Kostenloos Wifi en food aanwezig.

Even opgeven in de eerder reeds geposte link zodat er voldoende soep aanwezig is.

Ik zie het nu pas. Kom eigenlijk nooit op het forum, had het (dus?) gemist. Ik kan morgen niet, maar wel veel plezier.
Breder aankondigen (wiki, mailinglijst, blog) helpt voor meer opkomst bij dit soort evenementen.
Veel plezier!
Martijn